swodnik.pl

Dostawa towaru

Polityka wysyłki
• Międzynarodowa żegluga jest obsługiwana przez International Transport Company, zazwyczaj w ciągu 3-7 dni.
• Twoje zamówienia będą objęte pełną kwotą zakupu i można je śledzić na stronie internetowej EMS.
• Większość międzynarodowych przesyłek jest wysyłanych przez firmę DHL głównie w handlu detalicznym, a hurtownie, prosimy o kontakt teraz, dlatego możesz bezpłatnie wysyłać do Wielkiej Brytanii, Australii, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i innych. Prawdziwa nowa jakość.
• Jesteśmy profesjonalnym dealerem internetowym i współpracujemy z EMS, wyrażając długoterminową kolejność wysyłki i dostarczamy prawo do Twoich drzwi. Prosimy o upewnienie się, że jesteś w domu, gdy zostaną dostarczone pakiety.
• Wszystkie pakiety zostaną wysłane do innego pudełka!
Polityka powrotu • Zobowiązujemy się do pełnej satysfakcji. Wszystkie zamawiane pozycje tutaj są ściśle do słowa "co widać na naszej stronie internetowej są to, co dostajesz w ciągu 7 dni". Przed korzystaniem z łatwej polityki wymiany i zwrotu, musisz się z nami skontaktować zwracając adres wysyłki przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie przesyłane do nas materiały muszą być w oryginalnym stanie, tj. Nie zużyte, zmodyfikowane lub umyte, ze wszystkimi dołączonymi tagami.
• Wszystkie zamówione przedmioty są właściwymi rzeczami, które wybierzesz tutaj. Obiecujemy Ci odpowiedni pakiet. W przypadku zwrotu właściwych rzeczy do zwrotu pieniędzy: wszystkie zwrócone przedmioty podlegają opłacie za zarywienie. Opłaty za wysyłkę i manipulację nie podlegają zwrotowi.
• Nie pokrywa kosztów wysyłki zwrotów lub wymiany odpowiedniego pakietu zamówień, będzie odpowiedzialny za koszty wysyłki i obsługi. Dodatkowo zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utratę przesyłek.
• Wszystkie zwrócone towary powinny być wysłane na adres wysyłki, pod który wysyłamy e-mailem po otrzymaniu naszych opinii tutaj!
Wymiana
• Przyjmiemy wymianę na inny rozmiar lub kolor w ciągu 30 dni od daty pierwotnego zamówienia. Skontaktuj się z nami z Twoim identyfikatorem zamówienia, a jeden z naszych członków zespołu pomoże Ci teraz. Jeśli chcesz wymienić przedmioty na inny styl, musisz zwrócić rzeczy do zwrotu (jak w przypadku zasad zwrotu) i złożyć nowe zamówienie w wybranym stylu.
• Musisz skontaktować się z nami przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie przesyłane do nas materiały muszą być w oryginalnym stanie, tj. Nie zużyte, zmodyfikowane lub umyte, ze wszystkimi dołączonymi tagami. Noszone lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.
• Nie pokrywa kosztów wysyłki wymiany, będzie odpowiedzialny za zwrot kosztów wysyłki i kosztów wysyłki i manipulowania przesyłką wymienianych przedmiotów z powrotem do Ciebie. Zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia podczas wysyłania przedmiotów do nas z własnej winy, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utratę przesyłek. Opłaty za wysyłkę i manipulację nie podlegają zwrotowi.
Anulowanie zamówienia • Przed złożeniem zlecenia należy zażądać zażądania zlecenia przed wysłaniem zlecenia. Ponieważ wszystkie zamówienia są przetwarzane najszybciej w ciągu 6-8 godzin po złożeniu zamówienia, nie zawsze jesteśmy w stanie anulować zamówienie po jego złożeniu. Mam nadzieję, że w tym kluczowym momencie zrozumiesz. Wnioski o zlecenie po wysłaniu zamówienia będą traktowane zgodnie z naszą polityką zwrotu.
Przyjazna informacja: jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, serwer poczty e-mail mógł być postrzegany jako spam. W tym przypadku skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc w śledzeniu zamówień.
Powrót